Renovering, ajemen!

Då börjar vi om från början haha, fan har blivit så kass på att skriva, för mycket att göra kanske?..
En vän behövde mig i torsdags o jag mitt uppe i min tvättning som jag bara si så där har skjutit upp i en månad. (oops) kunde inte annat än tillåta att säga tyvärr till min tvätte korg o sätta mig i bilen till undersättning för min vän . Upp med den blöta tvätten hängandes i hela lägenheten, packa väskan för att provesoriskt flytta hemifrån. Puh kom hem imorse o är helt färdig.  
Christa har köpt en stuga som ska total renoveras så det har varit upp tidigt om morgonen o sen vidare till jobb, för att sen gå till sängs sent på kvällarna, full göra.
Men man har gjort nytta både här o där..

Nu är man äntligen hemma o det är så skönt att få vara hemma, jag har saknat mitt lilla kryp in nu i flera flera dagar =)


Idag säger jag upp mig från mitt gamla jobb o skriver på nya papper för mitt andra nya jobb kl.14.oo . 
Allt är ju bara till en fördel.. Högre lön jag utgår ifrån mig själv o lägger mitt eget schema :D life is jus  wounderful.. 

Nu måste jag fortsätta med den där förbannade tvätten innan jag ska iväg igen 

Hej o Hå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0