UtflyttningsFest !!


Först vill jag tacka alla som läser min blogg, det känns jätte kul med alla kommentarer o att min statistik kurva visar därefter =)
det känns jätte roligt att ni är intresserade av vad mina tankar o funderingar skriver =) .

Tack <3 !

Känner mig för första gången nervös för att skriva haha ;) men jag börjar så smått sen flyter det väl på som vanligt.

Idag kom Lördagen o idag har Sofie utflyttningsfest som vi ska gå på.
Jag ska vara chafför o det har jag bestämt själv, Carro o Anna kommer hit, för att sedan följa med på kvällens bravader.
Det är jätte trevligt att få träffa nya människor o umgås i nya kretsar, inte för att jag inte tycker om mina äldre vänner, för dom betyder VÄLDIGT mycke för mig!
OCH jag kan säga att jag är lyckligt lottad som har alla omkring mig, vänner som syskon o är väldigt tacksam för det =) jag har det bra jag!!

Där är kanske nått som saknas i mitt liv, lite kärlek hade ju varit trevligt, men söker man inte så finner man inget o man ska nog titta lite mer på vad man har istället för vad man inte har.
Nu ska jag gå o göra mig iordning o handla lite till kvällen. 
Hoppas alla kommer att ha en lika trevlig kväll som mig .

Massa Kärlek Från Mig <3














Kommentarer
Postat av: Anna

Så dutti du e som ska vara chaffis ikväll :)



Tror snart du hittar dig din kärlek ska du se.

snart är det vår och då brukar det blomstra bland kärleken <3



ha det så skoj ikväll

2011-01-15 @ 14:17:34
URL: http://www.raika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0