Hur skulle det se ut?

Ja jag fick väl mig ett ryck.. Va trött på allt runt omkring mig o där efter, packa en väska, tog min son i ena handen o hunden i kopplet i andra handen, satte oss i bilen o körde inte mindre än 33 mil upp till min kära bror o hans flickvän, för att träffa min underbara lilla brors son. Han har legat på mig o sovit så underbart att ha ett litet knyte så nära sig.. sugen?? absolut haha..
Allt är så total upp o ner runt om mig så jag hoppas på att denna resa ska få mig att få upp glöden igen. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte hur jag ska vara allt har bara blivit så total vridet.. Vilket ben ska jag stå på då jag förtillfället inte klarar av att stå på båda?

Min dröm om en familj som håller ihop, som flyttar till hus o fortsätter utöka familjen, ett liv om att vara någons fru, någons bästa vän o det finaste i livet.. VAD händer eller vad hände?

Jag är i alla fall säker på en sak o den saken är att denna lilla mini semester kommer att göra både mig o lille Wille gott.. En resa på flera mil utan stopp kan vara påfrestande för båda, men detta gick hur bra som helst. Han är verkligen en stor påg min pöjk!



Igår hade jag en ovanlig fredag. Sista arbetsdagen på veckan o min kära Anna kom på besök. Vi velade lnge om vi skulle äta nått o efter många om o men kom vi loss o gick ut o tog en pizza o en öl, efter detta gick vi hem till Anna o kollade sticknings kunskaperna hahaha JAPP stickning med garn o stickor haha sen kom mitt älsklings program fast den amerikanska versionen av; Halv åtta hos mig. (för er som inte har sett detta pensinärs program så e detta ett matlagnings program där 4 st tävlar om vem som gjort bästa maträtten o hur denna presenteras)
Det va en riktig bra fredag kväll.
Anna är en sådan person som man i alla lägen vet att hon är ens vän, älskar henne o är så glad att hon finns runt om mig!! <3 har känt henne i många år med både gläde o tårar o jag hoppas att många år fortfarande består!


Alla är snoriga o hostiga hoppas verkligen att inte Wille kommer att vara sjuk "/ .

Nej alla sover här så det är vl lika bra att jag med går o nattar mig.!!



Ta väl hand om varadra // Sazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0