Din Gamla Jävla Gubbe!

Känner mig grundlurad, lurad av svek o lögner från dig din undergivna idiot..
Fattar inte alls mig på vem du är eller vem du kanske har fått för dig att vara.. Känner dig inte !!
Annelie?? Maria??
8 år som känns som en vecka helt plötsligt, jag vet verkligen inte vem du är..
Känner att allt har varit en flopp att allt bara ä rpåhittat för att "följa idealet"..
Jag kan inte ens sätta finger på de ord jag verkligen känner för dig, mer än en ren jävla ilska som jag innerligt hoppas att inte går över till hat..
Jag hoppas verkligen att jag slipper se dig, jag avskyr dig verkligen!
Du håller mig medvetet ifrån min egen son o sen tror du att du kan slänga det i huvudet på mig? 
Finner fan inga ord för dig din ---- --- ------

Du kan sprida dina rykten om mig o bara tänk, tänk din jävla idiot, vad jag skulle kunna säga om dig..
Förstöra din gloria som du så spänt fast över huvudet ditt.. Kan bara säga gott folk; skenet bedrar!!

Du är en elak, självisk, kontollerad o osympatisk människa o önskar verkligen att jag inte hade haft nått med dig att göra!
Hårda ord?
Då skulle ni bara veta vad annat jag hör..
Skiter stort stycke i detta nu.. 
Töm o glöm din j#¤%&/ idiot !!
Detta va jag bar tvungen att kräka av mig o ärligt så känns det jävligt bra o era nyfikna pucko vill ni veta nått fråga då förhelvete, lägg av o gör era egna slutsatser o tro att ni vet, det finns annat att skvallra om, köp förhelvete en SE&HÖR eller nått... suck..


Nu till det roliga o det viktiga, det som händer i nuet;

Jag har vatt med Emil (brouren) & Jessica (chefen i hemmet) lite nu under hans födelsedag (igår, onsdag 27/7)
Allt började med att vi skulle stor handla, sen blev det både tattuering på underarmen o taco mys o barn passning till Hugolito jajamen, meningen var att jag skulle ner med Emma från Örebro till b2, men Emils puppy ögon fick mig att stanna hemma, ganska behövligt så det va ganska skönt.
Gud vad man glömmer allt med dom små liven, hur man klär dom på smidigaste sätt, hur man matar dom på roligaste sätt, hur man underhåller dem haha.
Denna lilla parvel som alltid är snäll o glad hade nog lite beskymmer igår, för han använde på lungorna till att tala om att han inte var nöjd. Väl nöjd så somnade han o denna med för den delen o han vaknade inte från klockan .09.00 LYXIGT värre :P



 Hugolito på Dompan!






 MrgonMys i soffan! <3







 Mys på Gården! <3




Ja detta va lite som har hänt de senaste dagarna, alltid nått som sker i denna underbara lilla håla.
För utom att den dumma gubbjävlen har stört så är allt annat underbart. CaRpE dIeM !!







Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Jag är ett sånt där nyfiket pucko så därför frågar jag :p,

Vad är det som hänt?

Finns om du behöver prata <3

2011-07-28 @ 20:05:50
URL: http://Liveloveletgo.devote.se
Postat av: Saazza

Ja du må vara nyfiken men du frågar i alla fall

haha

och eftersom du frågade så fick du veta allt, inte bara lite hitte på hit o dit :) <3

2011-07-29 @ 11:19:37
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0