Tja Tja :P

jaha då va denna helg avklarad med, ska kanske sammanfatta den lite för det har vatt full rulle!

Fredagen bestod av att jag o William umgicks i vanlig ordning under dagen, emil kom på kaffe med sin uber söta son o busade lite, sedan kom Elin med kanelsnäckor o fyllde upp resten av magen,det va kvavt o jäkligt, men vi skulle ut o cyckla o det gjorde vi.
Till slut fick jag stanna till o hämta andan o detta gjorde vi ner i "basket parken", matchen var i full gång o den underhöll oss båda :D
Senare på kvällen avslutade jag, mazze, suzzie o jennifer, med vars en pizza o kvällen blev lugn.


Lördagen; Vi gick upp o jag såg på när Dennis o William packade in sina saker i bilen o när han blev allmänt irriterad haha :P , sen gick jag ner för att kramas hej då "/
Senare på eftermiddagen va det dax för farmor att fira sin 70års dag o hon bjöd på masssa massa god smörgåstårta o massa massa annat gott, så det va bara till att bli buren därifrån haha. Jag o Fia hade sketa kul eftersom vi va dom små barnen på detta kalaset så roade vi oss då mycket, så pass mycket att mina tårar bara rann av allt skratt haha, ja det va minst sagt en hilarious dag :D.
Kvällen avslutades med att vi var ett par stycken som satt här o spelade PLUMP o lyssnade på musik.


Söndagen; Idag va det dax för grill chill hos Tomas o Ann, det va mega roligt o vi skrattede o vi tjoade o alla verkade nöjda.
Jätte god mat, massa gamla minnen o Hugo stog så klart för charmen o underhållningen haha han  e så fin fin !!




Kolla så fin han är!!!




Titta vilka härliga kusiner!!
Gud så bra jag har det, titta bara på dom !! :D


Nej nu ska jag ta en lång runda sen e det dax för bingen


puss o kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0