det är bara en fas

jag har verkligen försökt, försökt att bara ignorera bara låta det va..
gissa vad.. klart det kommer ifatt en..
Det  där med att bara "va" är gasnska enkelt om man verkligligen bestämmer sig för det o att bara "va" är just det o det ända som behövs här.
Bara inte så lätt när allt detta elände bara biter en bittert i röven..

Jag har bestämt att det blir bättre :)


I fredags hade jag äran att få komma till Frisyrmakarna i Malmö o vara kund hos Frida. Denna underbara människa förändrade inte bara mitt utseende, utan också mitt tänkande.
Hon är faantastisk o även då jag är som mest nere så e det hon som får mig på topp igen.
Hade hon inte vatt upptagen hade jag faen friat till denna underbar människa!
Hon rakade banne mej av håret på mig o vi bestämde att den sidan som åkte av va det förgångna o det förflutna :)
bild finns nedan :p , kass men vad ska man göra liksom haha








Jag trivs o kan inte mer än längta tills nästa gång, förändring ger utveckling o utveckling ger förnyelse!
Hoppas alla har det bra o tänker att alla är värda det bästa!


Snart kommer min älskade willebille hem o jag ska ta med honom på en överraskning han har ingen aning hihi vad det kommer att bli.. ja det e än så länge en hemlis o om jag skulle berätta är det ju inte längre en hemlighet ;)

Elin är här innan William för att fika lite o snacka av sig, madame kommer när som in genom dörren så jag får väl kamma mig åtmindsonde haha. Fattar inte varför jag ska vara uppe så förbannat tidigt haha

nej försök alla att ha en så bra dag som vi ska ha, kärlek till er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0