Mor <3


Min älskade Electra har börjat att äta igen!! Hon skiljdes från sin äkta kärlek o blev helt enkelt deprimerad, med ett brustet hjärta tappade hon lusten o aptiten, men nu äter hon som aldrig förr o jag hoppas att hon inser; Om man mister en finns det tusen åter!!

Min helg har varit bra, som ingenting låtsas jag som att jag aldrig va spontan o skulle säga att jag hade planerat en ute kväll i Lördags i flera veckor,men.. då skulle jag ljuga för det bara blev så, så vi kallar oss igen för tja tja spontanlirarna här haha.. Från ingenstans blev "bara en öl" plötsligt massa öl, redbull vodka o massa jäger shottar o efter fest haha.. SLUT PÅ KONTOT, skit pommfritt det borde fanimej inte bara finnas alkolås på bilar o mobiler det borde banne mig sättas på ett kontokort med haha
DOCK va helgen mycket lyckad o jag känner mig så lycklig :D !! 


tänk vad ett meddelande på morgonkvisten kan göra, detta gjorde hela min dag, det ända problemet jag har nu är ju att du springer runt i mina tankar hela tiden haha.

Min lediga dag idag har bestått utav stor handling på Ica o massa samtal ..

Pratat med prästen ang mammas begravning o allt där är färdigt, det kommer bli en fin cermoni med massa vackra låt stycken o fina blommor, vi har ordnat med allt Mamma, nu kommer bara det jobbigaste av allt.. ett avslut.. Jag vet inte hur jag i ord ska beskriva hur ledsen jag är för hur allt slutade, jag kommer att bära med mig detta alltid.. Mamma du missade min 25års dag :( ..

Kommer du ihåg vilken åldersnojja jaghade när jag fyllde 18år haha, drog samma dag ner på apoteket o köpte anti-age kräm o ögon kräm o sa till apotekaren att jag dessvärre hade kommit i klimateriet haha o då kan du kanske tänka dig nu när jag fyllde 25år?
Jag kan säga dig att jag har det bra o att jag har så många fina människor runt mig alltid o jag älskar dom alla jätte mycket!
Undrar om du ser mig, undrar om du är stolt över denna tösa snärta som mot alla odds klarade sig o kom någonstans med livet..

Puss i massor till dig Mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0