Respektlöst o Ohållbart




Om man är osäker på sig själv, men försöker att ge sken av att vara säker,
uttrycker man en osanning, det vill säga man går emot sig själv..
Har aldrig vatt med om att en person försöker vara så säker men i själva verket är så osäker..
Svartsjukan på den äter upp en inne ifrån, men man utspeglar sig ändå för att vara lycklig o glad?
Många frågor men inga svar, det har väl blivit dagens..
Man ger upp, borstar av sig det o slutar följa sina känslor..
Jag har blivit missbedömd, jag har blivit anklagad , jag har fått saker i huvudet som jag inte ens hade en aning om.. varför inte bara njuta?..

Som jag tidigare sagt, så är jag 100% - säker på att jag är en alldeles för stor utmaning, men jag har också gett 110% för att vara med dig o om det inte räcker så finns det mindre att göra åt saken "/ ..
Så mycket som har offrats o så mycket man lagt åt sidan bara för att känna närheten, men ack vad tjänade det till..
Alla visste, alla utom så klart: jag..

Vi får hoppas på att ditt val gjort så att du mår bättre o att du känner lycka i din själ o önska dig lycka till i framtiden.

Jag har fått ett erbjudande om en trea här i stan inflyttning i december, det menas med att om jag har otur så skulle jag stå med 2 hyror, men så skönt det skulle vatt med eget rum JADÅ!
Sen o andra sidan, varför skulle jag ha en trea?
Jag är ju sällan hemma o nu har jag ännu mindre anledning till att vara hemma, för nu  ska jag ha tillbaka mitt far o fläng liv, det jag faktiskt trivs med (:
Om jag är vuxen? Knappast, jag är den största barnrumpan (med den minsta rumpan ;P) i denna stad.

Tur man är undersköterska o har resursen att kunna ta hand om sig.
"stötte" först till staplade glas, sen givetvis så trampade jag i skärvorna suck denna kan, tur man har två hälar haha iallafall :)
Nej nu blir det kompis yra o så får vi se hur denna gör med allt ^^ 

Kom ihåg; va snälla mot varandra o ta hand om varandra, det finns bara en av just dig o det är bara du som kan vara du!

* Kärlek till er alla *



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-09-01 @ 12:16:07
Postat av: Syster emma

love ya <3

2011-09-01 @ 12:56:37
Postat av: Rickard

got dame your hot!

2011-09-01 @ 15:50:15
Postat av: Sam

Sandra Sandra skaffa dig en riktig man istället eller njut av dit livfulla liv.

Du är underbar o den knöl som inte lyckas se detta, är enbart hans förlust..

Att ha den styrkan som du har..du det är inte många som har den, se dig som med en erfarenhet rikare

Kram

2011-09-01 @ 15:53:45
Postat av: Anonym

=)

2011-09-01 @ 17:17:01
Postat av: sophie

alla såg det utom han, tro det eller ej men ett sådaant sken går inte att dölja.

Kärleken övervinner allt vännen o då va det ju inte kärlek, du ville tillbaka han valde att inte se det. Du är underbar o det vet du om! puss o kram hjärtat mitt !

2011-09-01 @ 23:54:46
Postat av: cilla

Du förtjänar någon som kan ta dig för den du är fina du! <3

2011-09-02 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0