-Varför la du en huggorm i min säng? - Jag fick inte tag på någon gift spindel!







Han sade; ska du gå ut med mig?
Jag; ja bara ta mig här i armen så går vi.
Han; Haha ditt klena helvete, det är nog du som får ta tag i min arm, kom så går vi :D haha dagens..






Vi gick o det blåste till, han sade; se vilken tur att jag håller i dig annars hade du ju blåst iväg haha
TACK du för att du tog mig på en promenad haha :p



Dagen den har varit helt ok, mega trött efter att ha fått ligga ensam i en stor säng
Hade stora problem att somna, klockan visade 01.30 när jag kollade sist o klockan ringde ändå lika glatt på morgonen 5.oo för det..
Ingen sympati på den inte nähä :P
Har varit på Hemvården idag o det va väldigt skönt, även att det öste ner i morse o blåste like never before så e det ganska skönt att cykla rundor i det fria!



Måste bara påpeka att detta är min blogg, saker som skrivs här är tankar kring vad som kunde ha varit, vad som har varit, vem/vad som gjort mig lycklig, vem/vad som har gjort mig olycklig, det är mina tankar, det är mina funderingar o även ibland mina visioner.
Det kan ha varit saker som hänt för en timme, en vecka, en månad ett år sedan, spelar ingen roll, så länge jag får ut det så är det på min blogg o på mitt sätt..
Om det så skulle finnas minsta antydan om att det är just dig jag skulle skriva om så fråga istället..
Finns ingen aanledning att gå o tjura över det som redan varit....

jag säger bara -->  <-- haha


Till alla er som läser bloggen o förstår sig på mig, fortsätt :D
Det går förjäkla bra för denna bloggen nu mera :)
O till några som bor i eslöv haha skaffa er ett liv, allt det där visste jag redan i'm not stupid men tack för föreläsningen!!


Denna måste jag bara dela med mig av -->
- Hur träffades du o din man?
- Jag stod o putsade fönsterna o han trodde jag vinkade
.

Hahaha sucker!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0