Why am I Crying ..

Jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm.
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar, jag har förlorat en tävling men vunnit ett vad.
Har bestämt att stå helt utanför, det där som jag blir ledsen av.

Jag saknar dig mindre o mindre, det kommer annat emellan o det är bra.. Jag saknar dig mindre o mindre jag har glömt dig en vacker dag..

När jag träffar gamla vänner har jag ingenting att säga dem, dem ställler för många frågor o jag bidrar inte med nån..
Jag kan ångra det lilla jag säger eller dra ett allvarligt skämt.
Jag tycker mig höra vad dom tänker "är hon så där jämt"?
Jag kan sitta själv i parken tills solen har ändratfärgen på mitt hårjag sträcker mig så långt det går.. Men jag behöver dig kom hit o rör om jagbehöver nått att skriva om..

Jag saknar dig mindre o mindre , det kommer annat emellan o det är bra.
Jag saknar dig mindre o mindre jag har glömt dig en vacker dag.



 


Kommentarer
Postat av: MarcuS

Underbar artist dendär Melissa Horn =)

2012-05-07 @ 07:16:45
Postat av: Anonym

ja hon är bra :)

2013-01-08 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0