Taco Kväll !!





Det har rent ut sagt varit en hektisk vecka, som har vatt fylld med massa skoj och bus.

Vi börjar ihelgen, då va det dax för fiske tajm med Suzzie och Crille (+ la familia) , vi tog med alla barnen ut till Hallaröd för fiske och grillning, hela dagen va det asa-kalasa fint väder , men väl där ute så va det kallt och blåsigt, men med gott sällskap ; vad gör då litta blåst haha. Senare på kvällen bjöds det på lite vinkväll med Suzzie, Gelan och så klart var William och Liam med, barnen drack så klart inte vin (haha) men coca- cola och litta snacks gick hem och lek+bus.

Söndagen
var lika fartfylld, då va det dax för hundarna att ha sin dag, så då tog jag med mig syster Fiia, Christoffer, Dennis och William, Christa med 2 hundkamrater för Electra- fiis skull (: .
Tro det eller ej men vi gick den långa rundan, som vi klarade galant WILLIAM med!! Medans Dennis satt och fikade haha, ja det kan vara ansträngande det med, eller hur baby? haha.. 

Veckan som varit har det vatt hej och hå jobba på soooooooom vanligt.

Tisdag;
Studiebesök på Williams dagis för att veta vad som försegår där, sen städa lägenheten, sen till jobb.

Onsdag;
Massa Telefonsamtal till försäkringsbolag, fottbolls- klubb för William, sen in i Lund på Jobbintervjuv, sen ner till "farfars- backar" i Lund , för en lååååååångpromenad med hundarna så de va ordentligt rastade innan vi börade på jobb.
Sen förklarade jag min kärlek för min älskade Dennis och tog på mig förlovnings ringen igen (: (LÖV U)

Torsdag; 
upp i uttan för tvättning av 8 maskiner *SUCK* , ner till williams dagis för idag ska jag Luncha med dom, hem byta maskiner hänga upp det som är färdigt, rasta hunden däremellan, göra färdigt tvätten, slänga på mig lite trasor för att åka på middag kl.17.oo i Lund hos kära Linda Som bjussar på Taco kväll och intruducering i hipp hipp haha KOMMER HON HINNA hahaha.

Fredag;
Rasta hunden, slänga i sig en flabb kaffe, utvecklings samtal på Williams dagis, lägga in gårdagens tvätt, jobba.

Lördag;
Till Annette utanför Lund och hålla sällskap, ta med Electra för att hänka på på jubb PUUUUH.

Söndag;
Ring mig inte idag ska jag taaaaaaaaa det lunt för att sen åka till jobb hahaha


Dagens;
Människor är som Puzzelbitar, det finns alltid två som passar ihop och dessa 2 puzzelbitar är min kärlek Dennis och Jag!!! <3

Älskar mina barn, William, Emma Och Fiiia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0