Pannkaks- maraton







                      


                                      


 






Idag skulle jag överraska mina älsklings killar, så jag gick upp i uttan ut  med hunden och sen ställde sig Mojan här och koka ägg samt stekte pannkakor.
Då ingen av oss 3 är speciellt överförtjusta i frukost så skulle det bli intressant att se.
Frukosten satt som en fläskläpp, det vill jag looooooooooova haha.

Jag har haft lite duster med min lille William, en trots- som inte tycks gå över. Men efter regn kommer solsken eller vad sägs?

Jag får se vad helgen bjuder på, jag har pratat runt lite och vi laddar för en helg med tjejträff, litta snacks och vin.
Sen blir det hund-rastnings maraton.
Idag vet jag inte riktigt vad som ska göras förutom att mina systrar kommer om en liten stund sen får vi allt se vad denna dagen bjuder på, men en sak vet jag säkert detta kommer att bli en mega bra helg det vet jag redan så =)

Ha det såååååååå brau så ses vi snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0