Män spelar svartsjuka för att dölja att dom själva vänsterprasslar!

vad i helvete..
du älskar mig så att det gör ont då du inte får luft då jag inte finns i din närhet, du önskar dig en framtid med mig, du har aldrig någonsin känt som du känner(?) dagarna efter vill du inget, du vill bara "va"..
all skit du har kastat på mig under flera veckors tid o anledningen till detta är för att du ska täcka upp en egen täckmantel för att döva dina egna känslor..
Du vet inget om att inte få luft, men min luft fick du verkligen ur mig. Det va under dina vilkor vi började lära känna varandra,det va under dina vilkor vi träffade varandra.


Allt jag behövt den senaste tiden är ditt stöd, ditt stöd som den bästa vän du är för mig, du valde att inte finnas för mig du hade fullt upp med att trycka ner mig ännu mer och du bevisar återigen att man som ensam står starkast..
Kärlek vad är det för nått? E det chansen man har till att få den ena att må dåligt, att få denna att inte känna sig tillräcklig?
Jag har så många gånger, allt för många gånger velat få bevisat motsatsen men icke.. varje gång man tar sig upp efter en ordentlig smäll, kommer nästa smäll.
Finns där ute någon för mig? någon som ser till att jag aldrig igen kommer att känna att kärleken bara dödar en långsamt?
En sak är säkert och det ända som är säkert är att män spelar svartsjuka till deras egen vinning, för att döva sitt eget samvete med allt vänsterprassel..

Jag ska vara i en bra period nu, nytt jobb, nya utmaningar och nya arbetskolleger men du, du har verkligen en tendens att få mig att glömma detta...

jag går nu o kommer aldrig igen åter och grattis till din högsta vinst!



Älskar dig William mest!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0