FÖR jag har blivit faster :D





Hej och hå alla gubbar små. Nu efter allt julbök kan jag äntligen uppdatera lite.

Jag fick min julefrid men dock inte min GPS, men fick så mycket annat i julklapp så jag ska definitivt inte klaga!
William lilla fick över mycket julklappar så någon tycks ha varit snäll :) .
Jag har fätt världens bästa jul klapp och det är att jag blivit FASTER till en bådårande bebis- påg, frisk och så fin man bara kan bli!!
Lyckan går inte att beskriva och på ett underligt sätt känns det som att han varit med oss för alltid! oooo bebis sjuk?  jag? nej nej haha ;)


Jag tänkte chocka alla nu inför nyår och har gått från lys blond till bäck svart hår haha a jag måste förnya mig lite.
Ingen kommer så klart att känna igen mig men nu ska jag vara kol-svart i håret ett tag fram över! OCH jag trivs med det :)









På tal om min spontanitet så gick jag och gjorde tatto nr.8 nu igår >>>



och för att visa min kreativitet extra så byggde jag på mina naglar igår, PÅ EGEN HAND!!
Mmm här behöver man inte gå iväg och betala en massa utan här görs det själv :)


För jag är lycklig för jag är så lycklig ladidattdatt da :)

Snarast kommer faster till Oskarshamn och agerar pusskalas med min älskade lilla bebis gulligull :)

Puss o Kram till er alla  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0