Snurrar du,så snurrar jag

haha Jule frid??
jag ställde mjölken i skafferiet o knäckemackorna i kylen, förvirrat??
guskelov att man fort kom på det.
Helgen har vatt händelserik minst sagt..
Var hos en kompis efter jobb i Lördags, vi satt o myspyste med chips o sweepes till en film o väntade in hennes respektive som skulle komma hem vid 00.
klockan blev 00, klockan blev 01, klockan blev o2 o då slängde jag in handuken o ville sova.
Vi gick o lade oss, för att sen strax efter 03 få samtalet att dom åkt från lund men satt fast i Dalby haha, hans kompis hade vatt med o druckigt wiskey o teqilla??
haha dum dum kombition INDED haha han hade fått hoppa av bussen för att stå o spy HAHA.
Det va dock ingen hitt för min vän som snällt fick sätta sig i bilen o plocka upp fyllekajorna. 
Det finns vissa männsikor som tar alkoholen i kraft då dom ska diskutera o detta skedde ju så klart, så ett bråk utlöste o varade till strax efter o5 på morgonen.
Puuh inte mycket sömn den natten inte o sen vidare för att jobba.
Kvällen blev ganska dryg om man säger så, började ju dessutom 14.oo :S  
Men faktiskt..
Trotts allt farande o flängande med bil denna helg så har jag haft en fantastisk bra jobbe helg!!

Folk undrar så mycket vad jag önskar mig i julklapp.. ja jag vet inte .
Det ska tydligen vara mega svårt att köpa en julklapp till mig (??) efter lite filande på min önske lista så va detta vad jag kunde komma på:

*Familje frid
* Gps
* Köks saker
* En lampa


Allt för höga krav??

Jag kan faktiskt säga att jag redan fått stora julklappar ;

>> Min son som klarade simskolan galant, som är frisk o som säger att jag är den finaste i världen o att han älskar mig .

>> Och som jag har saknat i flera år, har jag nu gjort något som inte var möjligt innan o det va att jag tog ut julsemester  o fick det beviljat WOOOHOO känns awsome =)

Vi får väl se vad som sker i Jul om det blir frid o fröjd eller om det blir som förra.. Kan säga med handen på hjärtat så efter förra julen, saknar jag ambitionen till att fira jul.. men men gamalt är glömt .


Eftersom min lilla skatt redan gått lucia tåg så blir det inget sånt idag utan i dag ska vi bara njuta o ha det bra :)



Peace Love And Understanding - Saazza







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0