Stolt USK i BemanningsEnheten!

Jaha du.. Om man fyller på sin mugg med kaffe, vänder sig för att ställa tillbaka den, men öppnar kylskåpsdörren o ställer in kannan i kylen. haha.
OM jag inte hade hetat Sandra Andersson så hade jag nog fått en chock men detta verkar inte vara nått chockande då det gäller mig hihi.
Idag har vi kompleterat våra arbetskläder med jackor o jag ska säga att jag är lite stolt.. på min jacka står det inte bara Lunds Kommun utan Lunds Kommun - Bemanningsenheten. ^^  det är jag stolt över :) !!

Nått jag mer är stolt över är att jag ska vara jul ledig, första gången på 4år som detta slog mig =) vi får se hur jag känner mig då jag varit ledig över jul!!

Nu ska jag gå o köpa lite mumsfillebabba med min syster fiia för att glutta på Desperate Housewifes woopiiidooopi tisdag i vanlig ordning med andra ord ;)

Ha det gött puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0