Carpe Diem Quam Minimum Credula Postero

Det är vår, det pirrar i magen och allting känns så lätt med dig, fåglarna sjunger om kärleken som du och jag har, aldrig någonsin har vår kärlek varit så stark som den nu är.
Jag vet att du har stora planer för dig och mig, tro inget annat jag vill med, men allting har sin gång och allting tar sin lilla tid.

Det är inte det att det inte känns rätt mellan oss utan jag vill bara ta en dag i sänder.
Jag har så mycket som jag vill göra och alla de nya ideerna som innebär ett väldigt vuxet liv, skrämmer mig lite faktiskt. Så för att jag inte ska slänga benen på ryggen som vanligt så tar vi det lilla lugna och en dag i taget.

William är på dagis och jag jobbar kväll: 16.oo-23.3o,hela veckan.
Solen skiner och min hund vill bara ligga i sin soffa och sova haha, men om en stund så ska jag dra ut henne och hon kommer inte ångra sig för det kommer vara massa bus och lek (: .

Redan då jag vaknade igår kändes det som att dagen skulle bli katastrof och visst dagen/kvällen bjöd på en del humörsvängningar, men vadå då utan humör är man inte människa.. så e det med det.

Ikväll är det desperate housewifes och denna jobbar, ja tur att internet uppfanns, då denna får kolla det på tv5play ikväll när hon kommer hem.
Jag har försökt att lura mig till att Conny kommer att se det, han har bestämt sagt nej, men vi hoppas på förändring ang.det beslutet haha.

Ang min tattuering håller jag på att bli toooooooosig, nu har jag så mycket ideere som sprudlar i huvudet så då jag kommer att vara klar så kommer hela kroppen att vara täckt haha. Aja man e ju inte Sandra Andersson för ingenting haha.

Må väl alla ni som läser detta och ha en underbar dag för det ska jag ha (:

Dagens; Handling betyder mer än ord!!

Carpe diem quam minimum credula postero!!

Kommentarer
Postat av: anonym

du är verkligen jätte duktig på att skriva! det är alltid lika roligt att få läsa din blogg. väntar med glädje på nästa inlägg. när jag läser dina inlägg får jag en känsla av att du är en väldigt varm,rolig och omtänksam människa?! glöm inte bort dig själv bara, på återseende!

2010-03-30 @ 12:50:31
Postat av: sandra

Oj hej hej, det va väldigt fint sagt/skrivit. nu blev jag nästan lite generad, kanske gör dig besviken nästa gång du (som= ? ) läser haha. detta är nytt för mig men nyttigt så visst ska bättra mig med att skriva lite oftare..

Ja jag tänker mycket på dom runtom kring mig dom är viktiga men så är jag med. ha en bra dag.

2010-03-30 @ 13:42:43
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0