Fabian <3

<3 Idag lämnade lilla Fabian oss, mina tankar går till Anna & Henrik "/  ..  <3


Fick jobbat min morgon tur idag o fick passa på att prata med min hyresvärd om denna arangerade hoppborg ovanför. Jag hoppas med hela min själ att jag snarast hittar mitt hus där ute på prärien, så jag slipper oroa mig för en galen toka ovanför PEACE OUT..
Plantera lite blommor o rensa ogräs är min melodi, en gunga på slätten till lillsnutten William, en fin hundkoja åt min kära ögonsten till hund o ett stort sovrum till mig med en stor säng, som jag kan sova ut i o ha långa mysiga sovmorgnar med Wille o Electra bredvid min sida. oooo.. detta skulle vara så uppskattat, dax att ut o leta hus måne :D ..

Idag blev det besök av Anna & Jamina, sedan drar vi vidare ut mot Linsanloppan för att checka läget av hennes hus, där ute :) ..

Det blir en lugn vecka med kvällsarbeten o en flyttstädning imorgon o ett städ på fredag SEN E DET JULABORD efter detta på freeedag!!! WopIdooopii



Älskar Min Lill Grabb o Min Hund Mest Av Allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0