Here We Goo <3











Har haft en helt underbar vecka med min lilla prins William!
Vi gjorde stor-kok på färs o det blev både biffar, köttbullar o köttfärssås. Allt detta tillsammans  gjorde vi o när mat är gjord av kärlek så smakar det extra mumma haha. Han har varit så himla duktig hela veckan lång o vi bestämde att vi skulle fylla på hans lego idag o det har han inte glömt haha.
Så idag blir det att köpa lego, cykla ner till lekplatsen o sen leta efter vår skatt som vi grävde ner i måndags =), kvällen har jag planerat med att vi ska göra räkmackor o gotta oss med godis buffe o film mys, älskar denna fredag.
I veckan som kommer blir det en massa mys, hälsa på vänner som jag inte träffat på länge o vem vet jag kanske tar mig en tripp till Borås :D .

Jag har en sak som jag vill testa, det verkar väldigt långsökt men jag måste bara prova o då har jag ju provat o då vet jag ju, så länge jag har min stolthet kvar så go for it haha ;P .
Det kommer bli en helt underbar helg, med bus o påhitt.
Men även denna helg kommer det ansvar med städ o tvätt !"¤%&/()= men det gör jag o Wille snabbt som attan för vi ska banne mej bara softa o jäsa haha.

William du är mitt allt, du är som min bästa vän o som den bästa son man kan ha, du är frisk o fartfylld o vi har våra dagar men jag älskar dig så myyyycket o ser fram emot min helg med dig!
Älskar dig så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0