RingsjöVärdsHus

Hej mina kära vänner. Idag va det lördag, men eftersom vatt frånvarande ett tag tänkte jag sammanfatta lite av vekan.

Har vatt runt på olika jobb denna vecka,allt har vatt bra. Dock i Torsdags va jag på ett jobb för första gången, kommer dit o börjar 7.15  inga schema för hur dagen skulle se ut ok tänkte jag, 7.45 kom schemana ut o första besöket låg klockan 8.00 , men då skulle vi ha rapport.. Vi hade rapport till ca 8.o5 , inga problem.. Gick ner för att hämta en cykel, cykeln fanns inte..ok.. Gick upp för att hämta en ny nyckel, den cycklen fanns inte iheler.. hmm kolla vilka nr på cyklarna som stod där fanns o gick för tredje gången upp för att hämta en cykel nyckel. Tog nycklen men den passade inte(?!) gick upp till samordnaren o sa; vad gör ni om där inte finns någon cykel? O finns där ingen? ja då får man ta sin egen bil eller så får man gå.. Min bil nej min själ o dar den tar jag inte, då tjurigare än någon gick jag min runda.. Samordnaren sa att ja tyvärr har vi inte cyklar till alla så så får det bli.......  jaja VT får den hjälp dom ska ha, men dom kommer Inte at få tiden dom bett om....




Fredag:

Igår va det förberedelser för kvällens bravader, hämtade klänning o sådant kul o så klart va jag inom Christa o sörplade kaffe o utbytte litt skvaller :D .. sen va det i säng tidigt som fan för denna va trött.



Lördag;

Ja o så kom vi till Lördagen o ikväll är det 6oårs kalas som vankas på ringsjövärdshus, go mat o dricka o trevligt sällskap kommer det att bli.
Först e det lite förberedelser inför kvällen, min söta lill kille är o klipper sig, medans jag städar här hemma. Han kommer att bli så fin! som vanlig :)



Älskar min son William Emil Begntsson mest i hela värden o min snuttefis till hund!!

Ha en BRa helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0