Life g0es 0n



Du är så välkommen helg :) efter en hårt arbetande vecka är vi äntligen lediga :) o hur mycket bättre kan man få det? Solen lyser så skarpt o det e lugnt o fridfullt i luften. Släppa Lill-Killen lös på Djurparken så e han med rastad idag ;) .


Livet rullar på o jag känner mig tillfredställd med mina beslut o mitt sätt att leva på, det kan ju inte bli bättre.
Imorgon är det vin kväll hos Christa o då blir det skratt o glädje som står på menyn, jag längtar så!
Veckan har varit späckad med jobb, men jag har haft det väldigt bra ändå. Drog en djup gäspning i Fredags eftermiddag o kände att nu e helgen kommen haha o det blev mys med familjen, kina mat o film! Jag älskar min egen lilla familj så!


nej nu kan jag inte sitta här o försumma det efterlängtade vädret utan nu ska vi ud o röra på oss litta :)



Ha En Brauuu Dauug allesammans!

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Är så glad att läsa detta. Tycker att du är en stark och underbar tjej. Hälsa W.

2010-10-09 @ 13:52:47
URL: http://ullasalltiallo.blogspot.com/
Postat av: Saazza

Tack ska du ha Ulla! ja det ska jag göra :) <3

2010-10-21 @ 18:56:10
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0