Söndag

Ekonomi vafan.. Omöjliga avtal i jobbet.. För fan, backslag efter bakslag. Pengar är mög men fan vad det spelar roll.. Jag hatar att komma efter varje månad o det tar som fan på en.. Finns roligare saker att hänga upp sig på. 
Jag har iallafall fått in lite extra jobb så vi får se hur länge jag orkar med det.

Idag är det söndag o jag vill ha mys. Mys med någon som tycker om mig o kan ge kärlek till mig, så jag får väl terrorisera min hund o tvinga henne att ligga sked med mig haha. Men det skulle vara ännu underbarare om man hade en soulmate vid sin sida... Men den som väntar på nått gott..hmmm hmm.. 

Kärlek hade vatt viktigt att känna när man kommer in på bakslag efter bakslag. Men jag har nått annat som är jätte viktigt o det är; Min son som är frisk o som jag älskar mest i hela världen, min hund som jag alltid kan lita på, mina vänner som jag alltid kan luta min axel mot.. O detta är mer värt en en kass kassa-bok. 
Efter regn kommer solsken?? Solsken du är så välkommen!!

Hoppas på en mys- söndag i alla fall o jag hoppas detsamma till er!
Må väl o va rädda om varandra!!


// Sazza 
 

Kommentarer
Postat av: M

Vem är du???

Mycket intressant läsning...

2010-11-04 @ 23:27:13
Postat av: Saazza

Jag e ju Sazza haha :))

Tack för att du läser M :)

2010-11-05 @ 11:45:26
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0