Tisdag!

Leeeeeeedig idag med ja o det e dö gott att vara ledig i 2dagar,det va fanimej på tiden haha. I ill-fart till Vårdcentralen med lillkillen imorse, fick jag det svar jag väntat mig.. Alla vet ju att man inte kan ta ett vaccin då man har feber, men kunde inte avbeställa tiden så 8 imorse va vi där det tog 5minuter sen va det hem igen.. Ny tid till grabben på måndag morgon istället..

Igår tyckte jag att jag va hygglig som för andra gången gick upp o sade till min granne att sluta studsa i golvet, så vi andra kunde vara i våra hem. Jag va artig o sa till henne istället för att säga det till någon annan sa jag det till henne direkt.. det uppskattades icke haha.. jag sa att jag har oxå bott över någon innan o man tänker kanske inte på det då man går med tunga förtter, hon blev vansinnig på mig o jag försökte släta över det med att jag med gick med hälarna i golvet.. Hon slooooooooog igen dörren haha tror hon blev förbannad, men tror ni att idioten fatta vad jag sa? nej då.. från morgonkvisten till sent på natten håller hon på o bumpar.. fattar det inte hon har en 2:a men beteer sig som att hon hade en lägenhet på 200000kvm eller så e hon bara jävligt yr i bollen.
Har aldrig någonsin haft detta problemet men hon är verkligen ett problem för mig o jag hoppas o håller tummarna att hon inte kommer att bli långvarig!

Idag fyller dennis år (williams pappa) o vi uppe med tuppen, gjorde ett kollage som vi tejpade på hans bil rutao eftersom han har sån åldersnoja så skrev vi; Grattis Dennis 35år tuta för grattis haha o spände fast plåtburkar efter bilen, sen väntade vi i fönstret o då han kom ut så kastade vi ägg på honom hahaha detta gjorde min dag! haha


Ikväll e det desperate housewifes o det förgyller min dag ännu mera :D 
 
Nu ska jag gotta mig lite med william innan kära Emelie kommer på kaffe =)


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0