BuchiBuschi :P

huujeda mig.
Man gör sig snabbt bekväm av att vara ledig :) idag är det jubb 15-23.oo på Norra Fäladen, har aldrig varit där o har säkert jätte svårt att hitta men men kul ska det bli.

Det är första gången idag som jag är riktigt nervös över att komma till ett nytt ställe.. Vi får hålla tummarna att det går braau!!


Igår bjöds det på massa mys, fika stopp hos var o en o en massa ärende på vägen som blev gjorda utan att ha skjutit upp dessa :) .  (mega Proud ;P )



Jaaaaaaamina 
Min söta granne,kommer sedan upp för att hjälpa mig lite med Wille,då jag börjar lite tidigare än vanligt.
Hon är bara för underbar :) 



Kärleken?

ja hur va det nu med den..
vill bara säga till dig din lilla bitch; Keep youre dirty hands of and just so you know; i'm smiling at you bitch, the bitch who hates me because it's make her hate me even more MOhahaha evil SazzBrazz


Nej slut på tramsandet nu ska det städas, sen förberad middag för älskade Wille o Jaaamina!

Ha en Brauu daug allihop !!

And remember this; Make Love Not War ;P
//Saazza 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0