Everythings gonna be allrihgt.

Måste bara skryta om att jag är en kock i mina bästa dar haha! gjort världens kalas pasta sallad o snittzat till den med rosé peppar - Dressing de e dajligt det :P !!


jaha idag ska man jobba natta passet, vi får väl se om madame klarar av att hålla ögonlocken öppna haha. Jag skulle vara "proffisionell" idag o vila litt innan men icke att man kan, känns as dumt att vila en släng så där på kvälls kvisten :S ..
Jag börjar klockan 21.oo i Lund o avgår passet o7.1o VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ haha.. håll tummarna för ett LUGNT natta pass.

Jag är nöjd angående gårdagens insats o tycker det e bra kul att göra så.
Inga beskymmer inga problem, va mer kan man önska sig??
Livet flyter på o jag hoppas att det så ska förbli =)

Jag har idag provat på schemaläggningen ang mitt eget schema o puuuh vilket evighets jobb, både det ena o det andra klödda "/ men men detta ska väl jag få kläm på så småning om.

Nej nu blir det massa motion med min odrägliga älskade hund o så snart är det dags att begee sig till jooobb.

Ha det gott

// Saazza


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Go tjejen go tjejen!!

Kram på dig det var kul att prata med dig idag =)

2010-09-14 @ 19:04:55
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0