Känslo Laddat eller Vad?!

Nu då jag e lite känslomässigt uppröd skulle folket veta om igår haha..
Jag va på en avlasning på 4 timmar, vi prommenerade, åt middag o löste korsord, sen blev han trött o undrade om vi skullle sätta på en film, så det gjorde vi.
Han valde film o filmen hette änglavakt.
Jag har aldrig förut sett den, men ni skulle ha sett denna vassa brud, till denna film.. Jag bara grät o grät, den va så sjukt känsolomässig, så tårarna bara forsade ner från min kind.. behövde denna gråta eller vad :) .. '

Gårdagen bjöd på fin besök av Linn o Jamina (min högra hand ;P), det innebar kackel på tre timmar o massa skvaller o det gillas till max :D .. 

Efteråt blev jag försökskanin till någon som skulle lära sig tattuera o det blidde väl sådär haha, han gjorde det o det va hans första tattuering o ja nu sitter det där. Två små stjärnor under troskanten haha. Ja vad gör man inte för att ställa upp :P
 Idag ska jag bli blond igen haha jag klarade 5 dagar som mörk, det e fan i mig roligare att vara blond så nu blir det ljust.


Finner man bara tro så inger man ett hopp!!
See Ya


Xoxo Sazzbrazzz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0