Nemas Problemas

Kan inte undgå att lägga upp den här med haha jag har nog lyssnat på den 333-gånger.. den här versionen är juuuu bara såå bra haha den snurrar verkligen om o om igen ;P   >>  http://www.youtube.com/watch?v=q-dDh23OOMo  ..

Min söta Granne va barnvakt o hundvakt igår o hon är väl för underbar. När jag kom hem så va där städat o när vi satt i soffan o snackade så utbrast jag ; Har du dammat med? haha för det hade hon.. ´Jamina dig har man ju nytta av du blir inbokad fler gånger haha ;P .
Tack för att du finns, är så glad för dig o att man vet att dig kan man ringa närsom, så om det bara är att luta huvudet för att släppa en tår eller om det är glädje man vill dela, ja då hör man bara av sig till dig!! <3

Jag jobbade kväll igår på ett nytt ställe.. Det gick bra förutom att det inte fanns nått folk å plats.. vi va underbemmanade delux.. Men trots detta kan jag sätta mig i bilen o säga; gud vad skönt det ska bli att komma hem :) . Den super stressiga oron på insidan, den är ett minne blott ooo vad lycklig denna är :)

Idag ska jag vara på hemma plan o juubba 15.3o-23.oo, nemas problemas blir det because; i'm fit for fihgt 


Have A Nice Day Every One Of U!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0