Suprice

Då va det VAB dag nr.2 för min del. inget kul att vara hemma då alla andra jobbar o är friska, vi ligger o degar framför tv:n o bara tar det lugnt, kan vara skönt det med men känns inte som en bra början på mitt nya jobb att börja med VAB- dagar "/ men tyvärr är det så det får bli ibland.
Vi har ju faktiskt mysigt med :)

Tänk att ett samtal från en person kan göra så mycket haha mycket trevligt mycket trevligt.
Strö snack eller ej men ibland är det bara trevligt ^^ .
Att vakna med ett meddelande o veta att man är den första personen att tänka på då denne vaknar,kan förgylla en hel dag!
Tack gumman för att du finns!

Vad som hände mellan dig o mig, då du bara stormar ut är fortfarande en gåta men tur att du hitta dörren själv..

Idag ska de ombesiktiga bilen min,tur att det inte var några enorma fel o tack Håkan för att du hjälpte mig med de fel som skulle åtgärdas!
Om man har bil ska man kanske bli lite fordons klok så man vet till en annan gånga att vissa saker går att åtgärda själv haha.

Ikväll bliver det pizza time med sussie o wille pille o vi kan ju alltid hoppas att Mr. fantastic hör av sig eller kanske ännu bättre dyker upp :) (:

Ta hand om varann o ha en bra dag! Puss o Kläm // -  S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0