Love Kills Slowley




Att somna ensam är jobbigt, men att vakna o gå upp på morgonen utan att någon säger; ha en bra dag på jobbet älskar dig så mycket de e tufft, men.. detta är en vardag som man får ta sig igenom o vem vet dröm mannen finns där säkert.
Kärleken är nog underbar om den funkar men annars är den bara ett steg närmare helvetet..

Har under dagen ombesiktigat min bil o snackat allvar med Zunken (Månsson) haha jäkla anus barn ;P ...
Jamina, Therese o Sussie har vatt här o underhållit mig o under tjo o shim, dans o sång började denna städa, städa o helt plötsligt så stode denna o putsa fönsterna haha nya fredags nöjet då man är singel? haha ELLER INTE..

Jamina o Christa har läxat upp mig angående vissa hinder som vi till slut kom fram till att dessa va jag själv som satte o det måste upphöra!!!
Nej skit har jag fått ta i mitt liv men att utsätta sig för denna plåga medvetet är inte min sak o så ska det fan ta mej förbli, jag ska gå med min näsa i vädret o bara va, bara ta dagen som den kommer..
Man får ha i åtanke att jag bara är 24år ( ;) ) o jag har inget att förlora på att ta en dag i sänder, jag har gott om tid andra däremot som närmar sig ålderdom kanske skulle tänka en gång extra men det finns ju dock en till alla säger dom. 

Ja,mina vänner,vad är kärlek? Ett liv fullt av sorger o besvär eller har jag bara träffat fel? Nu bränner vi bhn o tar över haha.. 

Sov Gott Vakna Torrt o Händerna På Täcket 

/ -S

Kommentarer
Postat av: Johan

bara att kämpa på! så socker söt som du är skulle det vara pinsamt om man inte föll för dig!

Keep going strong!

2010-09-11 @ 14:49:33
Postat av: Malin

Hej!

Din blogg kom upp på sökningar jag gjorde. Du skriver bra sluta inte att skriva ibland kan det vara det bästa.

Jag vet också hur det är att vara kär o jag vet också hur det känns att inte tro på kärleken.. Du verkar vara en hel go tjej som tar sin familj i första hand, men tänk på att du med är värd så glöm aldrig bort dig själv!

kramar

2010-09-11 @ 14:52:13
Postat av: Martin

Det är nog inte en bild på dig som jag kan säga att du inte har en otrolig utstrålning o är grymt vacker. Vem vet du o jag kanske kan ta varandra i handen en dag ;) må väl du vackra där. KRAM

2010-09-11 @ 14:54:23
Postat av: Julia

Kärleken är grym, men sanna mina ord han finns där ute

Kram

2010-09-11 @ 14:55:51
Postat av: Saazza

Oj Jag tackar så mycket trodde jag var ensam om att vara här, :) . Jag mår bra av att skriva så jag tror jag kommer att fortsätta, ibland ofta o ibland lite mindre ofta beror på tiden.

Kommentera gärna mera KRAMAR TILL ER ALLA

2010-09-11 @ 16:29:10
URL: http://saazzaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0