dela med mig? av det här goda?

Då va denna dagen gjord :P
Va nere hos frissan (Sussie) o skulle ha liiiiite förändring... Det slutade med att denna ljusa pinuppan blidde mörk hahaha. Ja vi får väl se om det kommer att hålla i sig? o hur länge i sådana fall haha..

Jag slapp idag att ha grannfejd med min granne till klumpeduns med cementfötter, efetrsom vi va hemma så liteo tack o lov jobbar jag hela veckan..
Men för helvete om hon börjar under kvällarna ja då e jag ledsen för din skull,madame för jag kommer att tappa mitt tålamod.. O eftersom du inte kan sitta still, utan springer fram o tillbaka, fram o tillbaka, så kommer jag att komma upp o knacka på din dörr o ge dig karta o kompass över din lägenhet... %¤#"¤%%¤

Fick under kvällen fin besök av Jamina o lilla Emma :) .


Nu e det snart dags för desperate housewifes o min tisdag kommer att vara gjort, längtar så efter tooooooooomorrooooooow :)

nej gott folk nu e det dax för madame här att susselisussa

diskutera nu inte valet mer för uttjatat nu ta varann i hand o bli sams igen


OCH KOM IHÅG>>> jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nytt sällskap, för min mamma lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor :P



GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0