GrannFejden?!

Min Jobbe helg är nu över o det har vatt gött att jobba kväll. Det underlättar då man får jobba med ett helt fantastiskt jobb gäng o det har denne fått göra =) .
Min dag i dag består åter av fika stopp.
Först ut har vi så klart Jamina sen bär det av till Christa.
Nu på schemat; Tvätt, tvätt, tvätt, tvätt, handling.. GÄÄÄÄSP .. Torrk tummlaren där nere är ur funktion så det kommer att ta dubbelt så lång tid för mig att tvätta oooooh vad ruuuligt.. not..
Wille pille är kommen o så rastlös man kan va.. Regnet forsar ner o han vill ut o cyckla,så då är det bara att gå ut o rasta unge o hund :)

 Ljuva tider va det när man kunde gå ut så här !! längtar redan tillbaka till sommaren..


Måste bara påpeka att jag har världens KLUMEDUNS till granne.. Fram o tillbaka fram o tillbaka o så klaaart hällarna som betong i golvet..OCH det är så här VARJE DAG, dag ut o in..  FÖR FASIKEN sätt dig ner.. Detta kommer att bli värsta grannfejden för snart sätter Sandra på en heavy metall skiva på högsta möjliga volym till henne.  
MoHaHa :P

Igår satt jag uppe o kollade på val-vakan, tills jag insåg att kl passerat o1.3o :S .. lite sent men vafan då man väl satt sig för att kolla så kom man ju inte loss..
Moderaterna ligger ju bra till, synd att dom vill privatililisera vården bara..vad ska denna då göra??

Idag sitter jag lite o väntar på att jag ska få bokning tills imorgon, har inte fått nått än o timmarna att vänta är nu långa.



Må väl gott folk !!

// Saazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0