Love Have Fuck Me To Many Times..

Usch o fy..
Kärlek vad fan..
Närhet vad fan..
Ömhet vad fan..

Varför ihela fridens namn?
Det va så nära..
Så nära till evig lycka..
Vad fan..
Varför blev det som det blev?
Jaja allt sker av en anledning men varför måste det ta så hårt på en, det river ju upp en från alla håll o kanter..
Stampar på den som redan är nertrampad.. 
Hur kan livet vara så hårt o varför blev allt lyckligt,så nerkylt..

När man stänger av alla sina känslor o nekar till ett olyckligt slut så kommer det förflutna bara ikapp en..
Det smyger sig på en,sakta men säkert o sen vadå..ska det sen stanna??

Hur många smällar ska man få ta o varför är det tillräckliga genast otillräckligt??
Man ska inte nöja sig med det lilla för det lilla är ju fröet till det stora.. men vad hände med det stora då? 
Det lilla fröet vet jag ju hur det va o  trodde det va början på nått stort, men det va bara ett steg närmre sagans slut..

Bitterheten kommer ifatt en eftersom man älter allt om o om igen i huvudet o ibland kommer man på sig själv; varför i hela fridens namn kvinna är du så stolt för? Jag har alltid vatt bra på den hårda ytan, då jag genom min tid i mitt liv fått gå den hårda skolan..känslor??
Inte direkt men trotts detta så kommer det alltid i fatt en,för eller senare i alla fall, vare sig man vill eller ej...

Det finns en till alla säger dom..
var e du som vill älska mig livet ut då?
Du som somnar med mig, vaknar med mig, tittar på mig som bara du kan o får mig att känna mig som den lyckligaste i världen?

Ge mg hopp ge mig ro, gå mot min kärleksbro ;)

Paece Love And Understanding!..

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dq-dDh23OOMo&h=06e54

/ SazzBrazz..

Kommentarer
Postat av: Martin

Kom igen nu tösabit du kan ju det här, att bara se dina ögon och ditt leende kan ju lysa upp en hel dag. Du får bara vara uppmärksam och se dig om och efter ditt eget bästa, du är jätte vacker och underbar person! STOR kram

2010-09-26 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0