För att vinna måste man våga!



Börjar min morgon med Takida - (never alone always alone, box room version) på repeat, den går verkligen om o om igen VARJE dag haha. Kaffe o mobilen i vanlig ordning, just nu sitter jag o väntar på försäkringskassan, att det ska bli min tur..
Jag har nu plats 78 haha herre min guuuuuuuuud o 28 handläggare som försöker att hjälpa mig till min tur,haha???
Varför när man har ledig tid ska den tiden gå till att ringa massa samtal?? är så jäkla tött på telefonsnack, så tradigt!!!

Hade ett givande samtal med en person igår..
Jag håller verkligen tummarna att saken går igenom o att det håller det vi sa. 
Jag vill bli lycklig igen, men det e bara en person som kan hjälpa mig till att bli det..  

Ja igår blev denna donna blond igen, jäkla hattande haha.
Jag blev ett redigt ljushuvud om man säger så, fick färga om det 2 gånger o sen lägga en toning :S fast än jag bara vatt mörk i 5 dagar.. herregud det gör vi icke om igen.!

Ja nu e det bara så att jag ska vara ljus. Ljusa slingor kan jag tänka mig men inget mer :P .
Jag lunchade med Jamina, Jessica o Suzzie efteråt. Efter lunschen blev jag o Jamina som 2 pensionärer o gick hem o vila innan jobb :) .

Idag ska jag ha uppföljningsmöte med min chef, ett möte som man har efter en månad, för att se så man trivs o att allt går bra o så :)
Jag trivs ju oehört mycket så jag tror det går bra för mig.
Jag kunde inte gjort bättre val, visst det är ett farande fram o tillbaka men så mycket man slipper! Har man en jäklig dag så vet man att; Jag är ändå inte här igen på ett tag, på så sätt har jag inte känt mig stressad en ända gång efter jag slutat mitt pass.

Nu händer det grejor här på försäkringskassans linje så får ta tag i det nu!

Må gott allehopa!
pussilussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0