dRöMmEn Om DiG

Igår va det  dax för tandläkaren, tandläkar besöket alla drömmer om..
Besöket gick ut på att rotfylla min tand, alltså att ligga med uppspänd mun i 4o minuter aaah..
Gå in o ta fatt i de 3 kanaler som en tand består av, rensa de rötter o fylla tanden :S, efter ingreppet säger min tandläkare;
Du är banne mej vass som klarar detta utan problem, synd att du inte kommer så ofta så du slipper dessa ingrepp.. Höhö.

Ja kanske,men när jag har bestämt mig så har jag bestämt mig.
Tror ni att jag va öm?
Tror ni att det kändes som att käkbenet växte vid sidan om hela dagen?
Fy fan vad ont jag hade :/
Possetiva med det beöket va faktiskt att jag inte behövde betala, jag hade t.om tillgodo på 380:- haha, här betalar vi hej vilt vet jag haha :P

I all jävla smärta, kunde jag inte släppa dig, smärtan att förlora dig, smärtan att vara utan dig, den va 1000gånger så mycket mer smärtfull än tanden.  
När jag låg o försökte släppa smärtan genom att sova bort den så varje gång jag öppnade mina tår-fylda ögon så hoppades jag på att du stod där, att du var mig nära o sa kom ska jag ta hand om dig.
Med dina öppna armar o den värmande kram som bara du kan ge eller den värmande beröringen från dig hade fått all smärta att bara vara påhittad o det hade varit som en helt vanlig dag..
Du stod aldrig där, du va inte här hos mig. 
Varje gång jag öppnade ögonen så insåg jag tydligare o tydligare att detta bara va en önskan från mig, en önskan om att få ha dig nära förblev en önskan o jag blev ensam.
Jag har förlorat det finaste jag vet o jag är väl införstådd i detta.

Ingen att skratta med på samma sätt, ingen att dumma sig med på samma sätt..
Det va bara o det förblev bara en väldigt grå o tråkig dag..




Av alla mänskliga passioner är kärleken den starkaste, ty den angriper tillfälligt huvudet, hjärtat och sinnena.
Att uppleva den eviga kärleken tar inte lång tid.
             images2     


Den högsta lyckan i livet är förvissningen om att vara älskad för sin egen skull, eller rättare sagt: att vara älskad trots en själv.
Ett ord befriar oss från livets tyngd och smärta - det ordet är kärlek.
   images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0