Make up your f@£%ing minde!







Att bara va är ingen svaghet, jag ser det snarare som en jäkla styrka..
Jag menar; vem vet egentligen vad morgondagen för med sig?
det viktigaste är väl att finnas här o nu; Carpe Diem ?


Jag skulle gå över sprucket glas bara för att bära dig till en säker plats..
Jag skulle rädda dig först vid en kraftfull brand..
Jag gör vad som helst för dig, under mina vingar kommer jag alltid att bära dig..
Du o jag har ett band som växer sig större o större dag för dag, du är mitt allt !!



                                                     



När en förälder går på en 6åring så vet man inte vem man mest ska tycka synd om..
Föräldern i frågan skriver öppet om hur dennes man ska "klå upp" pappan, då dennes dotter o vår son inte fungerar ihop..
Hon går till attack mot både oss som föräldrar,skolans lärare, skolans fritids pedagog samt rektorn..
Dom hotar öppet allt från att man ska se sig om över axlen, till att det ska göras en polisanmälan..

Denna människa har noll koll, men det hade jag..
Samlade så mycket information som jag bara kunde o slog tillbaka på ett bättre sätt..
Jag gav givetvis henne en chans först, genom att prata med henne först då jag antog att vi var vuxna människor, detta va totalt meningslöst, för givetvis så förnekade hon allt..
Tack o lov lever vi på 2000- talet o vad finns bättre att ha än en skrivare när allt handlar om att man ska uttrycka sina känslor på t.ex facebook?!

Gav vars ett exemplar till dessa tre ovan nämnda o uppföljning kommer, trust me at this one.


Idag var jag med på skolan o checkade läget o detta driver ju fram minnen haha
Vilken grej det va att gå i förskolan lika snabbt som man blev intresserad lika snabbt blev det ointressant för min del, men dom har ju det bra.
Två lärare o allt, alla kan få hjälp när dom räcker upp sin flaxande hand haha :D
Ivrigt skriver lill-pågen lite namn o han säger; räkna nu så ska du se så snabbt jag kan skriva haha o det va snabbt (:
Ikväll är det premiär för lillen att börja med ju jutzi (eller hur det stavas?)
O innan premiären ska han få handla lite tränings grejor :D stora pågen !!

Min vecka som har varit, har varit väldigt bra, magisk trodde jag först, men det va jag visst ensam om "/
Trodde allt va bra, men det hade visst bara vatt en massa tjafs, huuh?!
Jaja där ser man, man får ju aldrig reda på något, jo förresten genom Facebook får man ju ..
suck dagens bravader; finnas,leva & njuta det är det som finns på min lista i alla fall !! 
Jag har börjat jobba igen o det känns mycket skönt att komma tillbaka till rutiner där allt går som smort smör! Känner mig starkare o inte lika känslig som innan, frustrationen är som bortblåst o säger; detta är vad du får inget annat finns här det är nu mitt motto, men tar gärna med mig de erfarenheter jag fått på vägen.

Jag har länge försökt visa dig vem jag är, men det känns inte som det fungerar för dig o då är jag helt enkelt inte i din smak, kanske är du mer van att ha en vid din sida som aldrig säger nått eller står för nått, men det gör denna!
Kanske den största utmaningen du någonsin haft är att vara med mig?
Vi pratar ju inte så vad vet jag?


Det regnar o det dunder åskar ute, hörde världens knall o trodde banne mej det va skottlossning på gården haha o värme i denna lägenhet vad är det? Det är iskallt här inne, jag som brukar vara så varm, fryser både tosserna o händerna av mig :S
Värmen här sätts väl lagom på i december månad kanske??
Får la göra upp en egen brasa i mitt underbara tält.


 En Underbar Son & En Underbar Hund, Borde Alla Ha Vid Sin Sida.




 Världens Bästa Vän, En Sådan Borde Alla Ha Vid Sin Sida!


  Förtjänad Kärlek, Det Borde Alla Vid Sin Sida Ha!




 En Införtjänad Mustang, En Sådan Borde Alla Vid Sin Sida HaHa ;P


Kommentarer
Postat av: you are in my minde

Du är så satans vacker!

2011-08-29 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0