You don't deserve me "/

 
De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om.

Hejsingsvejsing alabama folket..
Hoppas allt är bra där ute o att ni är snälla mot varandra i detta över romantiska väder. ¨
Regn o kyla hur mycket bättre kan det bli "/ , nej det e inte bra det tycker inte jag i alla fall ..
Sitter just o kollar på resor till vrmare breddgrader..
Jag vill jag vill jag vill men vafan jag vägrar ju flygplan :(
Jävla öron till att göra ont vid både lyft o landning oooo det ryser i hela kroppen bara jag tänker på denna smärta :( fan för att vara öron barn..
Jag vill bara här ifrån så får väl offra mig lite för att vinna lite sol :) ,okay ?

Man sträcker på sig, borstar av gårdagens problem o fortsätter framåt så e det va?
När jag vaknade imorse så kändes det som att jag kunde stå emot allt, men så gick jag utanför dörren o blåsten tog genast fatt i denna o man kände väl sig som den klenaste i världen haha :P

Jag hittade ett par byxor som jag säkert inte använt på 3 år,dom satt som en keps runt midjan men i längden va dom sägert 1decimeter förlånga haha, så min fråga idag är; om man rasar i vikt, krymper man då med på längden :P hahaha..
bara att skicka hem dom till farmor så fixar hon detta.

Lillgrabben började ju på Karate igår o han va super nöjd med detta, så nöjd att vi medesamma efter tränat pass stack iväg o köpte tränings grejor haha o väl förtjänt stack vi in om MAx o mumsade lite





William ska även idag träna karate, han ska vara i den avvancerade gruppen i dag mot dom lite mer tuffare o större grabbarna så vi får se om han är lika tuff där :P
hårda bud; träning mån-onsdag denna veckan, han blir i alla fall trött o han tycker det e kul :)

Idag ska jag hem till Sandra.B som ska intruducera en grej för mig som hon tror, att tillsammans kan vi tjäna en hacka på detta, (:
nyfiken som man är så e det bara att infinna sig på rätt tid o med rätt humör hos denna coolingen (:
Man får ju aldrig veta nått så jag kan säga att jag är duktigt nyfiken haha
O kanske på tal om att tjäna in sig en hacka, så har jag äntligen fått klart från ffs-kassan
ang min rekoraktiva utbetlning, så det tackar vi för, gäller att man e på dom som en lus.


Jag kan säga att jag fick mig ett as garv innan idag..
Det va nog dock ej menat att det skulle vara roligt men hey it's me dumbas haha
(tror nog mer att det va ett hån skratt än ett glädje skatt men men)
Jag skulle också kunna dela med mig att förundran i mitt huvud har växt om sådana saker som vad är vad, vem är vad,varför, därför, vet inte, kanske eller vi får se..
Och hur fruktansvärt mycket jag stör mig på 2 personer ..
Personer som ALDRIG kommer att stå för något eller för vad dom är.. ALDRIG
Men nej, det kommer jag inte, så om jag står ensam mot världen skulle jag aldrig grubbla över detta  
Nej här bliver det inga barn alls gjorda så dax att ta tag i vissa saker!



Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger

                                                           Cee ya, don't wanna be ya :P !                                                      


Kommentarer
Postat av: Cristoffer

man beskriver dig så här; begåvad vacker rolig!

2011-08-30 @ 14:52:42
Postat av: Rickard

När du har det bra så har jag det bra och kan inget annat än hålla med Cristoffer, du är så fin!

2011-08-30 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0