Gräv djupare o djupare

Valet i kvalet.. Veliga velepotta.. Usch om jag visste att det skulle vara så här svårt att inte veta vilket ben jag ska stå på hade jag nog helst valt att gå under jorden.. Gud skapade nötterna, men han lyckades inte att knäcka dom..
Jag kan inte göra mycket, jag orkar inte göra så mycket.. JÄVLA kräk.. usch här ligger man i soffan o bara känner sig ratlös men orkar ändå inte med att göra nått.. Min extra inkomst har idag upphört, jag kan inte jobba 1oo% o samtidigt gå o städa till någon o det är inte meningen att man ska behöva ha ett extra jobb då man jobbar heltid. Less på min situation så det heter duga.

Det va bättre på den tiden man va två om allt o även om ekonomin.
Vad ska jag göra åt allt? Jag har verkligen satt mig i en stor rävsax som bara nästlat sig in o den tycks ha hamnat på ett ställe där den trivs för jag vet varken ut eller in mer.
Vädret är deprimerande o så blir jag.. Jag har slutat drömma mig bort o det va något som förgyllde min tillvaro innan.. Inte att jag bara drömde mig bort utan då jag gjorde det så fick jag upp en kreativitet som hette duga, något som jag gillade blev gjort o det jag inte hade tänkt på fick jag plötsligt fart på ..

Efter att ha spenderat helgen uppe i Oskarshamn, med en lite bebis o kärlek, kände jag mig plötsligt så splittrad.. Jag hade allt.. vad fan hände? o varför får jag upp alla tankar i mitt huvud?

Min lägenhet är lika rörig som mitt liv.. allt är bara upp o ner.. tvätten bara ligger, sakerna blir bara fler o fler, är detta likt mig?.. Inte för 5jävla öre -.- ....

Jag får ta tag i allt men vet inte ens vart jag ska börja, jag bara flyr hela tiden men från vad? Orning o reda är ett faktum men allt andra då? Ge mig en spade o låt mig gräva ner mig själv............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0