TvåNollElva

Nytt år och spännande möjligheter följer denna =)
 

Nyår var kul o trevlig, firades med vänner o bekanta, vissa visade en tendes till att då spriten flyger in åker förnuftet rätt ut... det blev ståhej o ånger för denna men men vissa lär sig helt enlkelt inte.. Jag är glad att jag va skärpt haha o jag hade mega trevligt!!

Min granne rullar kula eller nått.. så förbannat trött på henne.. har inte vatt i min lägenhet på 2veckor och nu äntligen hemma så ska man dra iväg igen bara för att hon tror det e någon jävla hoppborg hon bor i????
Nu får det banne mej räcka,jag hoppas att vi ses i trappan ..

Musik på hög nivå är denna melodin, över röstar musiken hennes jäkla liv hon för? Nej tyvärr inte men jag lever mig bort även att jag blir frustrerad på hennes jäkla oväsen.. men.. Life is good va det inte så =)

Jag har i veckan lagt mitt schema så att jag ska prova på och jobba 7-16.oo Mån-Fre.. det måste vara det tråkigaste man kan göra men men måste ju prova det med OCH jag får vara ledig tre helger i raaaaaaaaad Wooppiidooppii så nästa helg blir det att bege sig till oskarshamn för att träffa fasters älskling =)


Nej nu bliver det att städa vidare så man får det ur världen med =)


Goooooooood Fooooooortsätttttttttning alla !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0