Fredag

Jag har nu varit ledig alldeles för länge, då detta hör till ovanlighetens skull känner jag mig nu väldigt rastlös, det kryper sakta i kroppen o jag vet inte vilket skåp jag nu ska putsa.. Vädret är ju inte det underbaraste iheler, men funderar starkt på att ta mig ut o sätta mig i pulkan o bara låta den åka ..

I onsdags blev det ikea. Då min lägenhet var lika upp och ner vänd som mitt liv, behövde jag förändring o förvaring.
Jag gjorde äntlgen om min hall till en riktigt fin hörna med mysiga färger o mysiga ljus. Köpte en ordentligt bastant kron- lampa att ha i vardagsrummet o en fin matta som electra intog på studs.. OCH gjorde det som är oundvikligt på williams rum ; RENSA O SORTERA LÅDOR.. ett evigt göra men så fint vi fick det. Allt kom på plats samma dag o fick tack o lov hjälp med min electricitet så nu har jag fungerande ljus i varje vrå. INTE EN DAG FÖRSENT :) här är nu så mysigt, mycket mjukare toner o så fint att man bara vill vara hemma haha. Det ända som saknas nu är en matta till mitt kök o möjligtvis en blomma för här inne blev lite stelt, men det ordnar vi med nästa månad =) ..

Igår kom mina tvillingsystrar hit, sofia har varit i österrike i 2veckor o emma har vatt på annat håll, så vi mumsade räkmackor o uppdatera varandra om vad som på senare tid hänt. Känns så skönt att flickorna kan tala om saker för en så man vet om dom har det bra eller mindre bra !! Senare kom min kära Anna o Sofie. Jag o Sofie skulle egentligen gå igenom schema sättningen haha tror ni det blev lagt något schema haha?? Fast besök till o2 inatt? 
Tur jag redan har lagt mitt i allafall  >:o)


Idag va det då fredag o det är inte vilken fredag som helst utan det är denna fredaga som är Kiki's fredag :D. Kiki kommer idag och vi ska ta igen det senaste halvåret, med skvaller o allt som har med trassliga förhållande till underbara ting att göra.
Har förberett med kanelsnäckor o kaffe o snart trillar väl Kiki långkalsong in. :)


Ha en underbar dag allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0