Make Love Not War



Fredag


Igår var det gala middag deluxe, omringad av helt oslagtbara underbara människor, jag har tur som har alla runt mig, aldrig sysslolös men på samma sätt som ni, så väljer jag med mitt hjärta!
Negativa människor bort bort bort. Människor som man ställer upp för men aldrig något själv tillbaka får, nej afidersen (stavning?) med er alla.

Jag har kommit i en helt ofattbar konstig sits, vet inte vart jag ska stå, vilket ben väger mest?
Frida får komma o skaka liv i mig o få mig att inse saker o ting, hon vet bäst o får mig att se klart på saker o ting.
Naturligtvis cyklade jag o wille med vår kära hund vår kvälls runda med, sen va jag helt slut i rutan.
Någon går in på min FaceBook o uppdaterar min status, varför? haha ja inte vet jag, men personen ifråga kan inte ha mycket till liv haha...


Från en Sak till en annan >>
Jag hade all kärlek man kan önskas att få..
Jag vet inte vad eller varför jag inte är motaglig för detta..
Har verkligen mitt hjärta stelnat till is eller bara gått i ide?
Vad är det med mig.. Varför kan jag inte bara ta den till mig?
Det är inte första gången det blir på detta vis o det lär inte vara sista gången.. men VAD är det jag flyr ifrån?
Vad sker med mig o varför är det på detta vis?
Jag ordnar alltid med nått, är det jobbigt så åker jag iväg o väl iväg hittar jag på något hela hela tiden BUT WHY?
Varför inte bara stanna upp o tänka efter; Vad flyr jag ifrån? Vad är det som skrämmer mig så mycket?
Blir helt tokig på mig själv..


Lördag
Idag började jag o wille med vår cykel runda med hunden, sedan stötte vi på Jamina o sörplade i oss litt skvaller o kaffe, sen bar det av mot Center Syd med hela jäkla bunten, så himla trevligt att bara få vara
med alla . Willes tur att vara dyrast; 2par jackor han fick o ett par Puma Ferrari skor SNYGGT ska det va!!
OCH en radiostyrd sport bil haha, ja du Wille Pille du har det nog bra du ;)
Väl hemma blev det en runda med hunden, sen fick jag ett ryck att vi skulle äta ute i HÖÖR :P bil körning deluxe va det ja.. 
Passade på att titta in hos Sofie o kolla läget samt att hon äntligen fick tillbaka sin hemnyckel :D 

Nu sitter vi här o myser, tittar på film med godisbuffé, men trotts detta kan jag bara inte få dig ur mina tankar aaaaaaaaaaa... 
Helst av allt vill jag bara skrika ut till dig att JAG ÄLSKAR DIG
Du bländade mig med din närhet, du gav mig ömhet o kärlek, på en sådan nivå jag aldrig kommer att få igen.. Jag måste ta tag i mig själv innan jag påbörjar nästa resa.. den resa jag så inerigt vill göra med dig.. men..

Make Love Not War !!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0