WooHoo!

Då har vi återigen massa uppdaterande. =)
Jag gör så mycket om dagarna så jag glömmer bort att skriva ner det haha :p men här kommer en uppdaterings som heter duga!


Lördagen.
Den bestod av utflyttningsfest hos Sofie, en utflyttningsfest som hette duga. Vi blev bjudna på mat o dess like av skratt, Anna stod för underhållningen o Carro va chafför istället för mig, så jag kunde med inta litt alkohol.
Vi började bli lite berusade, men så valde vi att gå vidare o möta upp en vän till oss för att slå ihop våra fester. O DET va en händelserik natt!

Söndagen:
Ja den bestod av att bara ligga i soffan o jämra sig över att det inte skulle finnas en ända kväll till som bestod av alkohol HAHA :p .
Anna o jag gick sedan ut o åt en bastant middag som egentligen va våran frukost, men ner gick den där kebabtallriken jajemen!

Måndagen;
Ja då va det dax att ta sitt ansvar o infinna sig på jobb, förutom att man inte va så pigg i knoppen så jobbade man på som aldrig förr ^^ .

Tisdagen;
Ja då va vi på den dagen med det stora D:et .. Idag är det APT för oss o för mig så efter APT.N skulle jag ha mitt möte med min kanske nya chef.
Vi pratade igenom hur det va att jobba här på bemanningen o hur jag trivdes. Jag svarade att jag aldrig gjort något bättre o att jag själv skulle tro att det skulle bli riktigt svårt att gå över till en fast enhet med ett fast schema igen.
Hon erbjuder mig en fast tjänst om jag va intresserad av det. OM jag e ?? inget svårt val direkt :P japp så nu e det bara att säga upp mig från mitt gamla jobb ( som jag är tjänstledig från ) o skriva nya papper på detta jobb !! WoooHooo !!
Så på måndag skriver jag mina nya papper på mitt nya jobb o då blir jag officiellt fast undersköterska i Bemanningsenheten!

JAAAAA! :P


Nu dax att städa o städa sen återstår hela denna kvällen att se om jag överlever.. ska tvätta alll min tvätt sen en månad tillbaka haha inga fler pengar att spendera så nu blir det tvätte dax deluxe!


Puss o Kram Sandra!




Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS =)

2011-01-20 @ 15:52:03
URL: http://www.raika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0