Pirate of the caribbean <3

Sitter med en go stark kaffe o tittar på barnen som leker tjuv o polis, tanken att vara barn igen kan jag inte undgå.
Tänk så bra man hade det..
Inga beskymmer inga besvär, bara vara o bara ha roligt!!


Dagen igår bestod av att två kära damer var här o kaffe fika.
Först va Elin här o delade med sig av lite tankar, sen kom kära Christa hit o va så underbar hon kan vara, sen fick vi ändrade planer angående dagen..........
o Efter oväntade o ändrade planer för gårdagen, tog jag o william oss ut på järnhästarna, körde o fika äppekaka o sen ner till skogen för att leka pirater..
Jag va kanske inte den bästa piraten men jag försökte i alla fall :D, sen efter att ha avnjutigt en middag för två stack vi iväg o cycklade igen o jag agerade 2-barns mamma, puh vilket mer jobb det blev haha o vi stack inom Coop haha lord säger jag bara..
Nu har jag ju provat det med.

Vi fick ett kvälls ryck här hemma o tvättade alla dynor till soffan, william o elin gjorde varm oboy o var riktigt trogna medarbetare :D , allt blev en riktigt bra kväll, trots mer än en dust under dagen.
Känns som: destu jävligare dagen börjar, destu bättre slutar den haha :)
Nu mot äventyr, ha en brau dag allesammans !! Peace, Love and Understanding ! haha







Älskar min nya frill o den underbara kvinna som lyckats med den!! you rocks !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0