Hakuna Mattatha




Hej Hopp Alla, Det Va Banne Mej Inte Igår :P ..

Det har ju hänt diverse saker, vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Men börjar lite smått så får jag se hur det går..


Jag har vatt en vända uppe i Borås o hälsat på mina gamla o kära vänner, att åka upp där är som att komma till en fri-stad.. Allt är så lugnt o skönt o man blir ju bemött som en stjärna med 3rätters middagar o allt! Synd bara att sin bästa vän sedan 8år vänt en ryggen för att han inte fixar att ta hand om sin vänskap samtidigt som att vara i ett förhållande, så e det man växer klart ifrån varandra o detta har vi gjort.. Tur man har fler av de  vänner som man har starkt band till,än att bara ha svaga band till. (o.O)

Att vara där uppe o bara slappna av o bara va, va helt underbart. Så fort man satte sig i bilen för hemfärd blev det gensat tråkigt, verkligheten biter en bittert i rumpan o ville bara stanna.. Men man måste ju vara med i verkligheten med.. Att man slappnar av o bara njuter o sen bara börjar grubbla det kostar en på ens energi.. Man kan hamnar i en bubbla där man lätt fastnar o kan inte få för sig att göra nått.. Alla runt om påtalar att man ska ta fatt i saker o prata med någon o man själv tänker jaja det är klart (??) ..
Jag lägger allt åt sidan o hoppas på att solen skiner imorgon med..
Tills nu.. Jag vet inte vad jag ska göra o bara ett telefonsamtal till min chef om att berätta hur man mår tog ju för många veckor..
Men jag gjorde det till slut o detta är en chef som verkligen bryr sig om sin personal, va det kanske därför jag sköt på det??
Hon frågade inte ens utan hon tog kontakt med företags hälso vården, till en beteende vetare o jag ska dit i dag klockan 14.00 ..
Vi får kanske knäcka denna glada fasad o börja rota i gamalt "/ önska mig lycka till!..

Igår hade jag nog något av det värsta bryten någonsin! rensade hela lägenheten haha alla skåp blev tomma allt skulle bort, nu ser det ut som jag precis flyttat hit haha tumt!!
Till ikea idag o köpa nytt :P

Ha en bra dag allesammans!!! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0