MaMmA

Mamma!
I torsdags fyllde jag 25år o du vet ju vad pappa sa; så nu traskar du sakta men säkert närmare 30 haha oväntat från den va ;). Eftersom jag fyllde 25 år skulle jag göra nått som jag aldrig innan gjort o det va då denna födelsedag skulle firas, skulle både Andersson,Lavin o Bengtsson fira mig.. Kan du tänka dig? haha, efter massa planerande om utrymme så fick vi ihop det den 26/3 skulle alla komma till mig..
Men det blev inte så "/ ..
Man önskar så många gånger att man gjorde på ett annat vis..
Vi hade mycket groll o va oense om vldigt mycket, du uppfostrade mig på sättet; säg alltid vad du tycker o tänker o stå på dig, man kan inte alltid ha rätt men tro alltid på dig själv..
Jag trodde jag gjorde på "rätt sätt", jag stod på mig om min åsikt o se hur det gick..

Även om inte det hade förändrat nått att jag kom till dig den helgen så känns det som att mycket kunde ha haft gjorts på ett anorlunda sätt..
Jag älskar dig o vi är för himla lika i sättet att tänka o sättet att vara..
Det är så konstigt för jag ser inte det som har varit dom senaste åren, utan jag ser bara de åren innan.. Då du o jag va oskiljaktiga, jag skulle banne mej med dig överallt så om du skulle på dass eller ner till Domus, du va min bästa vän o allting gick bara så fel. .

Mycket sanning o säkert många missförstånd..

Den 28 tar vi ett "avsked" av dig men det känns bara så overkligt, jag vet  inte om jag fixar detta.. hur ska jag fixa detta mamma?
Många gånger känns det som att du är här o vill säga nått.. Jag o fiia flög upp en natt för det va ett ljud som hördes o det va så tydligt att electra skällde, va det du som titta in?
Usch.. Varför o hur kunde detta ske, mot alla odds kommer du ihåg?..


Jag saknar dig o jag vill verkligen prata med dig o få ett svar från dig..

Vaka över mig så som jag hade vakat över dig, älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0