Tja Tja Spontan Lirarna Här ^^



Hallå hallå alla där ude i det blå.
Vi har idag "gjort höör", först va vi ner på Skånes Djurpark, vi va typ de ända på hela djurparken haha jaja så kan det va.. Det va kallt o blåsigt men vad gjorde det när jag o Wille gick där hand i hand o verkligen försökte att se alla djuren ;D
Sen
stack vi vidare ner till Märkes outlet o ordnade med en mega grann Keaps till mig så jag slipper att sno alla andras kepsar för engångs skull :)
Vi kör vidare hemåt o parkerar bilen för att avnjuta en underbara promenad ute i Eslövs fina vyer (;P) hunden o en av systrarna följer med. 

Imorgon är det dax för jubbe-dag, första jobbe dagen på 3 veckor ooo, ja nervöst samtidigt som det ska bli skönt, jag e lite orolig för att jag ska klara mig upp kl.5 men har beställt väckning så hoppas jag vaknar till detta!!!

Denna vecka består av; Ta tag i ditt liv o sammadra det igen..
Ska äntligen börja att träna ska bara fixa så där finns barnvakt o så, så det inte blir att jag bara kan träna varannan vecka för det känns alldeles för dyrt!!


Sänder massa bamse kramar till min kära JilleDill !! <3 <3



Kram på er alla där ute !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0