Ögat höll på att ramla ut..


Kan börja med de goda nyheterna ^^
Igår va vi ute på "trolljakt" i en av stenskogens fina skog, vi satte oss uppe på kullen på vars en sten o bara tog emot dessa underbara solstrålar som man fick njuta av igår med det fina vädret.
Så underbart att sådana ting kan lyfta upp en hel dag!
Vi avsluta med att åka till Boijertz konditori för att avnjuta lite saft o bular =) .
Wille va så mysig, när vi satt där efter fikan så lutade han sitt huvud mot mig o vi bara satt där o tittade ut på alla människor som va sjukt stressade o den sol som glänste..
Det va som i en film, man bara ser en massa folk men man hör dom inte, så skönt!
På kvällen skulle jag göra nått oplanerat.. Sova själv..
O det gick fantastiskt bra, jag somnade för 1 gångs skull i bra tid o sov hela natten.. Tv:n stod i för sig på men vadå.

När jag vaknade i morse va klockan 8 o jag trodde det va Måndag o då innebär detta att jag hade försovit mig till mitt möte haha, lyckligtvis hade jag min Iphone bredvid mig o kunde snabbt konstatera att på kalendern stod det klart o tydligt att det va söndag idag *puuh* ;)
Denna dagen va jag bortbjuden på middag men tyvärr jag orkade verkligen inte masa mig upp från soffan utan låg pall o detta va väl behövligt antagligen.

Förutom min bästa sömn hitintills så är jag fortfarande så mega täppt i min näsa, imorse när jag skulle fräsa kändes det som att ena ögat skulle hoppa ut haha

Må väl bästa du o ut o njut av detta fina väder!

>Älskar Wille Pille o min familj mest i hela universum< <3


Kommentarer
Postat av: Ulla

Så skönt ni verkade ha det igår. Önskade också det, men ligger i influensa. Och det ända man ser är just det fina vädret. JAG vill också ut i skogen.



Härligt att du fått sova, du behöver verkligen det för att orka vidare. Ta det lugnt och skit i alla måsten hemma. Ta vara på dom fina dagarna och ge William en kram från mej.



Vad var det på FB om att åka till LV?? Har du vunnit en resa??

2011-03-06 @ 11:20:43
URL: http://ullasalltiallo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0