Queen Of Fucking Everything!










Det må hända att det sticker lite extra i dina ögon, men jag ska verkligen förklara mig!
Allt jag idag har, har jag kämpat för..

Från LVU (LagensVårdomUngdomar)- hems placerad tonåring till underbar mamma
Jag har suttit på akut anstalter som Råby, med en 16 åring som våldtog en 60åring, uppe i vännersborg med heronister, för att ingen klarade av mig. .
Listan är lång

Jag har fått stå på mina egna ben sen jag var 14-år gammal..
Jag fick börja min "karriär" i en klädes butik för barn, där chefen hatade mig o det ända jag fick göra va att gå i köpa hennes förbannade färdigrätter från Viktväktarna.. Ja hon va tjock, men om hon hade lagt ner energi på att traska ner till coop varje dag så hade detta med all sannorlikhet hjälpt henne på traven..
Jag slutade ganska omgående, men gav henne med 1,5 månad för att inte jag skulle anses som en "ge upp människa" ..

Jag träffade sedan en kärlek som jag då, som 14-åring såg upp till.. Han va tre år äldre än mig o därmed väldigt spännande..
Jag hade ingen som intalade mig att han va rena livsfaran o att han gick runt som en tickande bomb.. Ingen vuxen som tog tag i mig o sa; tar du dig inte ifrån detta, kommer det att sluta illa..
Nej då, jag va över o fick klara mig själv!
Efter ett år ville han att vi skulle förrlova oss o vad visste jag? En förvirrad tös som samtidigt älskade denna hemska person var jag samtidigt ganska omedveten om vad en förlovning innebar.. Men visst, det va vad han ville o så fick det bli ..
Nu ägde han mig..
Det började med att han rökade på o eftersom jag själv är STARKT emot detta blev det snabbt liv, men fick luta mig tillbaka o helt enkelt hålla truten..
Sen va det piller..
Piller som fick han att tappa verklighets uppfattningen o spärren till hur man behandlar en människa o framför allt sin "älskade flickvän" ..
Efter 3år av både psykisk o fysisk misshandel, va det som ett ljus nådde fram o inte ville jag lägga mitt eget liv i hans händer? Nej nu va det slut!
Från att blivit utkastad i bara t-shirt i -10grader o gå hem bar till att få en pistol riktad mot mitt huvud, hade jag ändå fått nog!
Med mitt liv i insatts valde jag bort detta olyckliga liv.
Ett år efter hittades han död i en överdos av heroin..

Jag träffade sedan mannen i mitt liv, far till mitt barn.
Vi drar inte alltid jämt men jag älskar honom o han är min bästa vän o det finns ingen som någonsin kan ta en under sina vingar på det sätt som han gjort.
Därför är o förblir han min bästa vän! 

Ja, jag blev mamma som 19-åring, jag hade 3olika jobb, pluggade till körkortet, va mamma till ett nyfött barn SAMTIDIGT o höl mina syskon under mina vingar.

 hans pappa höll på att bygga upp en firma...
Alltså fick jag igen stå på egna ben..

Jag hade ingen morfar att lämna min son till, nej nej nej..
O hur många gånger har jag bett om barnpassning?
Ja det e snabbt räknat på fingrarna..

Jag/hans pappa sliter för att vår lilla stjärna ska få det bästa möjliga, han har sedan bebis haft dom finaste kläderna, dom senaste skorna, han kläs ordentligt o snyggt.
Kärlek får han i mängder o han vet att vi alltid finns här!

Om jag vill gå ut o festa 2 helger i rad så gör jag det, jag utsätter aldrig min påg för något! ALDRIG!
O jag skulle definitivt aldrig någonsin ordna med barnvakt för att gå ut o svira NEVER!


Nämn Aldrig Någonsin För Mig Att:
Bara för att du glidit igenom ditt liv på en räkmacka o fått allt serverat på ett silverfat!
Jag har fått kämpa mig fram genom taggtrådar hela mitt jävla liv o istället för att vara bitter över vem som vände mig ryggen eller vad jag blivit utsatt för, så har detta gjort att jag idag är den jag är o klarar mig återigen väldigt bra ensam o ser detta snarare som en erfarenhet.

Hur mycket du än trampar på mig så reser jag mig igen
>MaskrosBarn<


       

O ni, mina älskade vänner! Jag hade inte klarat mig utan er ! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du e stark min älskling! Love you / Snuffi :)

2011-10-17 @ 10:33:05
Postat av: Anonym

Aw, fina Sandra.. du är ju beviset på att man verkligen kan ta sig upp ! Kram / kiki

2012-05-28 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0