Älskar Lyckliga Slut!



Tittar över min översikt här på min blogg o som mest för en vecka sedan hade jag 61 aktiva läsare o sedan dess har det bara flytit på som "som minst" har jag nu haft 38 aktiva läsare o detta e banne mej inte fy skam, tack till er alla! <3


Min dag idag har än så länge bestått av lite möten o lite telefon samtal, allt ifrån försäkringskassan till min personliga mentor Frida.
Allt känns som att det går på rätt håll o mina fjärilar i magen kom tillbaka igår kväll ( <3 ) , jag kan verkligen inte sätta mer än ett ord på den känslan o det är ordet underbart!
Man kan verkligen se allt i ens ögon oavsett vilken sinnes stämmning du är i så, ljuger icke ögonen dina!

Idag bär det av för mig o william till Malmö , där vi ska fixa högtalare till WillePilles dator o sen svänger vi inom min definitivt underbara Frida för att styla om denna o snygga till denna i håret ^^ , för att sen fiska upp Alexzander för att ta dom små liven till kulturkvällen som hålls här i stadan :)

Det kommer nog aldrig att gå att beskriva en mammas kärlek, till sitt barn , huvudskaen för mig är att du min lilla ängel känner det o förstår den!
Samtidigt som att du har mycket att lära av mig så har jag en massa massa att lära av dig!
Vår helg tillsammans ska kommer bli den bästa på länge o så länge du är glad så är jag lycklig!


Älskar dig mest av allt o du ska se att allting kommer att ordna sig!



   












Glöm inte att vara rädda om varandra :D
Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0