Project runaway !!!!

Det är inte det lättaste att skjuta ifrån sig sina känslor, det har ju länge varit min svaga sida att faktiskt göra detta..
Man kommer ingenstans, ändå så är det väl bara att bita ihop o genomlida prossesen..
Som om man inte hade nog, liksom.. men men
Livet går vidare o allt kan inte bara stanna upp.
Känner att jag måste bearbeta, men sen o andra sidan vad ska jag bry mig för när det inte rör dig det minsta i ryggen..
Du verkar ha det bra o då får du ha det så bra i din dimma eller i ditt life of a time..
Du är falsk o du klarar inte av att står för dig sälv o dina värderingar o vad skulle det vara för framtid? En framtid utan hopp, en framtid där man lägger svansen mellan benen o bara flyr.. Kom igen vi är inte tonåringar längre, även om jag inte är så vuxen, så får man faktiskt tänka sig lite för..
Man kan inte hålla på o leka med känslor o definitivt inte andras känslor.
Det är fruktansvärt egoistiskt o förjävligt rent ut sagt..
Man lär sig inte att tycka om någon utan dett kommer av sig själv o det är det som kallas upp över öronen förälskad..

Du tycker om mig jag tycker om dig, varför ihela fridens namn är du där o jag är här?
Ord kan säga mycket men ett par ögon kan säga mer o ett par ögon ljuger inte, för i dom kan man verkligen se allt..

Förälskad,Förådd,Förlorad..


I'm not alive and i'm not awake, it's not my time, rihgt here right now..






Helgen har bestått av lite av diverse projekt o min lägenhet har fått stå offer för detta höhö, allt ska återigen BORT!
Grannarna måste ju tro att man är skogstokig som bär in,bär ut, bär in - ja sen får det banne mej stanna där..
Jag har skaffat mig ett klippkort på Ikea.
Skulle i all hast springa på toa, pissinödig som man va gick man in på toan i lugnans ro o där halade en man upp "peter niklas" i sin pissoar.. :O ooooh my god, när fan började vi ha gemensamma toaletter i sverige haha
Jag sprang ut o Emma stod bara o skrattade o jag knallröd i huvudet som inser att ag vatt inne på herrarnas o dessutom möts av en personal som skrattandes säger: detta är herrtoan.. NO SHIT SHEERLOCK hahaha jaja den bjöd jag på.

Att sätta säng här va ett projekt, sen har ju lillgrabben börjat skolan o då måste man ju ha en data,skrivbord o skrivbords stol :D
Stora killen nu ju :)
Detta innebär också att man får bära saker upp o ner o slänga saker på tippen, men skönt att få det överstökat så det blir vad som sker idag efter jubb, tippen here we come!

Idag ska man jubba, det e ju måndagen som smygit sig på en sitter åter igen o väntar på en bokning så vi får se vart denna hamnar!


Vill bara säga att jag tackar alla som följer mig oavsett o alla vänner som är dom mest gudumliga, utan er .. ja det hade banne mej inte gått, ni ställer upp i ur o skur o jag e er evigt tacksamma! Massa kärlek till er, er alla!!!!


Nu e det dax att pudra näsan, man kan ju göra ett tappert försök till att försöka ^^


Håll om varandra hårt o njut av din närmaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0