Pepp

 
Ja dom säger ju att morgon stund har gott kaffe i mun haha, starkt o frisk det ni :P
Jag va så yrvaken när jag va ute med mitt lilla odjur till hund, sätter givetvis foten fel o vadå snubblar omkring? JADÅ!
Ensam ute så tidigt på morgon kvisten trodde jag att jag va men ack så fel jag hade, jag låg t.om kvar o såg när alla fåglarna flög iväg (antagligen för min ljuva stämma) o tyckte dom kände sig så fria haha, där ligger jag o filofiserar o så kommer där fram en kille på si så där 30år o säger; hej hur gick det, ska jag hjälpa dig upp? :O amen hallå jag va ju alldeles ensam där ute, ja det va ju vad jag trodde hahaha ja det va förhoppningsvis dagens.
Otur?
Nope, bara en enorm jävla tur för nu har jag ont i andra foten istället för i min uppskurna häl haha ..
Ja man ska väl vara med om dess like, alltid nått!..

Igår hade jag en av de bästa fikorna, på länge, satt på Sandra.B's balkong o sippade på en kopp o denna visa kvinnan sa så många kloka ord o fick mig få en helt annan syn på vissa saker o sa självklara saker.
Vi kan ju snacka om att hjärnan sprang maraton efter :P , men fortfarande; det kändes bra!
Efter detta va ju Mazze o Anna här.
Jag o Wille bjöd på stans godaste pasta sallad o mumsade hej vilt, sen mitt i allt fick denna för sig att tvätta haha..
det va bara någon vecka sedan jag rensade gaderoberna för att jag skulle få mer plats, men eftersom jag inte tvättat på si så där 5veckor, så kan jag säga att det utrymme jag gjorde är fyllt igen, ingen anledning att hålla det fritt ändå :D , tvätt spontant på kvällen innbär också en sen natt men vadå det är ju helg o man är ju ledig ^^

Helgen består av mycket planerande, mycket flängande, men så e det o vara jag :P
På tal om nätverk..
Igår sålde jag för över 3ooo:- på bara 2 dagar känner jag mig multi rik haha, har en box hemma på 20 olika parfymer, varav 10 stycken är herr dofter o tror du det luktar fin fint här ^^ mmmhm haha, detta är det jag får njuta av ett tag, dofter i en box, sorligt? nej det är så det är :D
Inga diskutioner, inga missförstånd, inga känslor som går av på mitten eller att hjärtat känns som tusen bitar.
En doft säger mer än 1000 ord o tänk då att ha 10 val möligheter höhö >.<


Telefonen ringde glatt igår o vill bara tacka alla som stannat vid min sida under denna tja.. impuls styrda tid? Ja så får den heta, inte för jag glömde er men va ju lite mer än vilse om man säger så




 

Ni va alltså 61 personer som följde min blogg igår, min dagliga visning brukar vara mellan 25-35 visningar, tackar alla er o för alla kommentarer ni lagt, keep going :D


Så fort jag är 1000% fokuserad ska jag fortsätta med min bok, så den kommer iväg, men nu en sak i sänder :)

Nope. i dont have a heart of stone but if you think i have it, it's your problem not mine

( klockan är 6.40 o jag är fortfarande inte utbokad :S , håller tummarna för att det snart blippar i telefonen!)

Ha en bra dag o nu kommer det igen: va rädda om er, det finns bara en av just dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0